PaVen maja

Koko seuran yhteistreeneissä tarkoitus on paitsi liikkua hyvässä porukassa, niin myös oppia tuntemaan toisiamme entistä paremmin, tavata kavereita eri harjoitusryhmistä ja viettää aikaa myös oman ryhmän kanssa. Näissä treeneissä huoltajat ovat valmentajien lisäksi verrattoman tärkeitä treenitapahtumien toteuttajia ja mahdollistajia. Paikan päällä treenikohtaiset vastuuvalmentajat antavat kyllä hyvät ohjeet ja jakavat sopivat pienryhmät paikalla olijoista. Ja ideana siis aina on, että huoltajat osallistuvat lapsiryhmän/ -ryhmien mukana reippaasti mukaan. Samalla saa itsekin oman päivän liikuntasuorituksensa hoidettua. :) Tälle kerralle tarvitsemme mukaan:

1) Lapsiryhmien mukana liikkujia ja pelin/ leikinohjaajia. Eli juoksuosuudella "suunnistus" ja ryhmän koossa pitäminen uimarannalle mentäessä ja sieltä pois tullessa. Mahdollisesti myös pelien käynnistämistä uimarannalla. Tämähän on tosi jepsis tehtävä - vahva suositus :)

2) Pelivälineiden kuljettajia PaVe:n majalta uimarannalle. (Juoksijat eivät oikein pysty rantapalloja tms. muuta mukanaan tuomaan.)

3) Uimavalvojia. (Alaikäisiä uimareita paljon ja kaupungin puolesta uimavalvonta lienee jo loppunut tältä kaudelta tällöin.)

Huom: Jos vedessä ei voisi uida (sinilevää, tms.), niin ohjelma muuten ihan sama, mutta sitten vaan muuta toimintaa rannalla.

Huoltaja: Voit ilmoittaa oman roolisi kommenteissa tähän, kun ilmoitat hiihtäjäsi mukaan tähän treeniin.

Ilmoittautumiset

1
Joonas T
10
Esko H Elton L Eve H Teo K Lauri M Topias R Luukas K Petteri T Kaisla Siiri P
34

Kommentoi...

Joonas ilmoittautui in

Kumpikin vanhemmista tulee kantamaan pelivälineitä

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot